xoves, 21 de maio de 2020

A que sabe a lúa?


A QUE SABE A LUA? | MICHAEL GREJNIEC | Comprar libro 9788484646259


Grejniec, Michael (2009). A que sabe a lúa?, ilust. do autor, trad. Carmen Barreiro, Pontevedra: Kalandraka, [36 pp.]. (ISBN: 978-84-8464-564-1).

Descrición do formato e contido: álbum ilustrado de Michael Grejniec, traducido ao galego por Carmen Barreiro. Na cuberta pódese ver unha lúa chea enorme con ollos e boca, debaixo dela, unha xirafa intentando tocala, enriba da lúa, o título do libro e da autora e embaixo o nome da editorial. O álbum é de tapa dura, o que o fai resistente ao uso. A súa lectura está recomendada para nenos e nenas de entre seis e oito anos.
A historia conta que había moito tempo que os animais andaban a investigar a que sabía a lúa, non sabían se era doce ou salgada, o único que querían era probar un anaco pequeno. Polas noites, miraban ansiosos para o ceo imaxinando como poderían probala. Estiraban o pescozo, as pernas e os brazos, tentando collela... Este foi precisamente o desexo dos animais deste conto. Tan só querían probar un anaquiño pero, por máis que se estiraban, non eran capaces de tocala. Un bo día, a tartaruga tivo unha idea fantástica: díxolle ao elefante que se subía encima do seu lombo igual poderían chegar onda a lúa, como non chegaban, chamaron á xirafa, pero seguían sen chegar, de maneira que chamaron pola cebra, polo león, polo raposo, polo mono e polo rato, que logrou arrincarlle un anaco e compartilo con todos seus compañeiros/as.
Dende o punto de vista da ilustración, as imaxes son a toda páxina e axudan a comprender a historia, ampliando o contido do texto. Emprega a estrutura acumulativa, xa que cada vez hai máis animais intentando chegar a lúa. O texto do libro está sobre un fondo branco, mentres que as imaxes están sobre un fondo negro. 

Potencialidades educativas: A lectura deste conto permítenos traballar contidos como a curiosidade, o afán por aprender, a solidariedade, o compañeirismo, a capacidade de compartir, o traballo en equipo, a amizade ou os soños. A estrutura acumulativa da narración propicia a memorización do relato, mentres que a disposición do texto e as imaxes favorecen o xogo de inferencia do lectorado infantil, ao adiantar visualmente as respostas ao texto. 

Recursos:
Taxi Roberto Burela (2018). A que sabe a lúa?. (Narración del cuento). Recuperado de: https://www.youtube.com/watch?v=f03MdJvFk8A&t=22s (consultado el 20/5/20)



Ningún comentario:

Publicar un comentario